Pneumatika pro nejextrémnější tvrdé ENDURO podmínky.
Extrémně široký dezén, který Vás vytáhne do kopce.
Zvýšený počet špuntů ze strany pro lepší přilnavost a záběr při jízdě pod úhlem....
Kryje taky přepákování.
Už nikdy žádné bláto v krytu motoru!
Revoluční uchycení krytu pro snadnou montáž a demontáž při mytí.
Chrání motor, rám i přepákování.
Lehčí než kovová...
Kryje taky přepákování.
Už nikdy žádné bláto v krytu motoru!
Revoluční uchycení krytu pro snadnou montáž a demontáž při mytí.
Chrání motor, rám i přepákování.
Lehčí než kovová...
Chrání proti odření od bot a poškození nárazy.
Tři díly:
Pravý chrání kryt víka spojky a kryt motoru
Levý kryje kryt zapalování
Kryt vodní pumpy
Odolný vůči vysokým...
Beta RR 250/300 2013-2017
Beta X-trainer 2016-2017
Chrání proti odření od bot a poškození nárazy.
Tři díly:
Pravý chrání kryt víka spojky a kryt motoru
Levý kryje kryt zapalování...
Beta RR 250/300 2013-2025
Beta X-trainer 2016-2025
Chrání proti odření od bot a poškození nárazy.
Jeden kryt zapalování
Odolný vůči vysokým teplotám.
Snadná instalace....
Vodítko řetězu s vyšším náběhovým úhlem vyrobené z HDPE kompozitu.
Použité materiály minimalizují ztrátu výkonu třením.
Náběhový úhel optimalizován pro jízdu v extrémních HARD Enduro...
Excelentní záběr na měkkém a středně tvrdém povrchu.
Nedeformující se špalky.
Drží výborně v zatáčkách.
Od roku 2014 jako přední pneu na KTM EXC.
Certifikace FIM.